Struldator

Godmorgon solstrålar!

Min dator strular så jag skriver från tv-datorn. Min vill inte starta. Har försökt i en kvart och har nu gett upp. Den har krånglat lite till och från den sista tiden, men nu vill den inte alls. Kanske dags att införskaffa sig en Mac mini? Skulle vara väldigt soft, dock ett problem. Word är väldigt bra att skriva i av två anledningar - en bra synonymordlista och en bra rättstavning. Jag tycker ju om att ha svenska som språk på mina program också, men det borde ju gå?! Bara Jonas som är motståndare till det och tycker engelska är bättre. Aja! Det är även kostnadsfråga då datorn ligger runt 4500 kronor. Vi får se, om man kan lösa det med ett bra ordbehandlingsprogram med de bra funktionerna och jag sparar som en galning så kanske. Nu ska jag äta frukost och plugga, d.v.s. om min dator vill starta någon gång...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0