Semester

Åhh vad jag bara njuter av att vara i Skåne. Trots att jag har en hel del böcker med mig ner som måste läsas så känns det underbart ändå. Jag äter gott och bara myser! Idag har jag sökt jobb (lämnat 7 CV:s :D) och käkade donkenmat med pappa. Jag var nyttig och tog en ceasarsallad med grillad kyckling, kan jag verkligen rekommendera, gott! Nu på eftermiddagen skulle jag påbörja skönlitterär bok nummer två, Godnatt Mister Tom men blev trött och sov ett tag. Hihi! Mys! Väntar på mamma ska komma hem, då blir det plankstek. Min favorit som alltid görs när jag är nere! :D Älskling kom igår så han äter också med oss. Sedan bli det bio med tjejerna, Män som Hatar Kvinnor. Nice! Solen har även skinit på eftermiddagen plus att jag har en superfin frisyr nu med mitt "långa" hår kvar och en fin snedlugg! Hoppas ni har en underbar fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0