Nattugglan

Nja så farligt är det faktiskt inte. Men ska ha seminarie imorgon och börjar 9 så jag borde sova nu. Jag ville bara meddela att tenta ångesten har släppt och jag har nu skrivit hälften, 2,5 sidor ca. Jag har skrivit om två böcker och jag har två böcker kvar, en ganska tung där jag nog kommer skriva mycket från och en som jag inte kommer skriva så mycket från. Det ska nog gå fin fint på en och en halv dag. :) Skönt! Jag har även lyckats plugga och lyssna på musik, WOW! Det har jag inte gjort sedan, ja, högstadiet antagligen. Nice! Och jag måste bara säga, 40 timmars plugg per vecka? In my ass! Förra veckan pluggade jag en dag och det var när vi hade en heldag i skolan. Aja och jag har ändå varit seriös och läst under tiden och så under denna kurs. Nu ropar sängen "Emmaaaaaa"! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0