Myskväll

Igår när jag kom ner till Skåne vid halv två åkte mamma, pappa och jag och handlade lite och sedan hem och lagade lunch. När vi gjort det färgade och slingade mamma mitt hår. Blev kanon som vanligt! Det tog ett antal timmar så efter det stack jag direkt till Ängelholm, in till tjejerna. Vi käkade middag ute faktiskt, myyys! El Greco heter stället, som ni förstår är det grekiskt. Sedan åkte vi och handlade efterrätt, marängsviss! Gott som bara den! Sedan bara mös vi hela kvällen, gick ut och gick med vovvarna, lämnade Ivar (en kompis hund) hos sin mamma och så. Bara myyyyyys helt enkelt!

Idag blir det mys inne i stan igen. Vi ska träffas för lunch, jag ska klippa mig dock behålla längden. Tjejerna tyckte snedare bena och snedlugg. Vi får se vad frisören säger, han är jätteduktig så litar på honom! Nu ska jag äta frukost. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0