Lugn dag

Idag har jag bara slappat hemma. En kompis kom förbi och käkade lunch med mig och nu har jag, pappa och älsklng käkat flottmiddag bestående av pizza och kebab för min del. Nu väntar melodifestivalen och mamma är på plats i Malmö för att se den live. Är lite avis, skulle också vilja se! :)

Igår var det bio som sagt, den var grymt bra! Bästa svenska film jag sett, trots längden på två och en halv timme. Den innehöll mord, spänning, hemskheter och lite kärlek. En bra blandning av oerhört starka scener, dramatik och romantik helt enkelt!

http://nomon.files.wordpress.com/2008/04/mansomhatar.jpg
Usch hemsk bild, vill knappt lägga in den, men här kommer den ändå.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0