Hjärtedagen!

Vi började dagen med att laga en mysig frukost. Eller rättare sagt, jag bakade scones!



Till det blev det en smoothie - banan och choklad.


Efter det degade vi lite framför tv:en och skulle gå ut och gå en promenad då Christoffer, Jonas bror ringde och frågade om han kunde svänga förbi med Oliver. Det gjorde dem och jag passade på att knäppa lite bilder på sötnosen, Oliver då!


Han ville inte ligga på filten. :P


Rulla rulla! Hmm, flaska! Mmm, smakar gott!


Riktigt glad är jag hos pappa! Kolla dessutom vad gullig han är, han håller i sin fot!

Jag och älskling hade egentligen tänkt åka iväg och käka på en mysig pizzeria i Täby men klockan blev mycket innan "gästerna" åkte hem och vi lagade Pasta Carbonara istället. Vi sparade 100 spänn, yes! ;) Och givetvis vispade jag ihop lite maräng på de överblivna vitorna! Mums! Därefter kröp vi upp i soffan tillsammans och kollade på en film, vilket var längesen vi gjorde ihop, det blev den omtalalde The Dark Knight. Det var vår hjärtedag, hoppas ni hade lika mysigt och roligt som oss! :D


Kommentarer
Postat av: Linda

Verkar som ni hade det mysigt!

Jag vet inte om jag har biffarna i bloggen, men annars tog jag lite kort igår och tänkte slänga upp receptet på dom idag, eller imorron :)

2009-02-15 @ 19:34:09
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0