Helgen

Fredag:

Passade Filippa på eftermiddagen. Hämtade på dagis och sedan busade vi hos mormor och morfar. På kvällen var det middag hos Kajsa, såå mys! Och såå svull! Vilka tjockisar vi var och gud, jag åt så jag fick ont i magen. Gick upp typ två kilo denna helg. :P


En nyduschad Eskil busar! (Kajsas ettåriga son!)



Busar mer, kryper mellan mammas ben! Vårt svull!



Vi! :)


Lördag:

Passade Filippa på lördagen också, vi gick och handlade lördagsgodis, jättekul attr raca med vagnen, som vi skrattade! :) Sedan hem och käkade lunch hos mormor och morfar och kollade film och käkade godis och låg nära i soffan och mös! :)

På kvällen blev det en mysmiddag med älskling, två rätters!!

Slängde ihop en brushetta till oss!

Sedan blev det denna klassiker!


Sedan bar det av till stan, söder närmare bestämt och ett trevligt ställe - Marie Laveau. Både restaurang, bar och dansgolv. Nice!

Födelsedagsgrisen!

Jag och Helmi, en av Katrines kompisar.

Haha! Du får bjuda på den! ;) Armbandet fick hon av mig!


Tjusigt va? :)

Moa, jag och Katrine! Moa bor också i Kungshamra, så vi sällskapade hem, trevligt!


Sammanfattningsvis var det två mysiga och roliga kvällar, väldigt olika kvällar men ack så trevliga! Nästa helg kommer jag vara i Skåne, åker onsdag till söndag, ska bli sååå mysigt! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0