Den grå vardagen

Ja idag har det varit en sådan tokrolig dag att berätta om i bloggen. Därför väljer jag nästan att strunta i denna dag. Men bara nästan. :P

Gick i skolan 9-16. Lååång dag med en något babblig lärare. :P Bla bla blaaaa... :P Åkte till bibblan i Bergshamra och lånade skönlitterära böcker som vi ska läsa. En bilderbok och två ungdomsböcker. Sedan blev det två Pija Lindenbaum böcker (måste välja en!) till ett boksamtal på Vfu:n nästa vecka (tisdag). Lånade även en folksagebok då vi ska återberätta en sådan. Det ska tydligen barnen tycka är mycket roligt. :) Jag kom hem trött och hungrig som en bäver. Valde att somna på soffan och älskling kom hem och lagade mat till mig, timjansbiffar från frysen med pommes och bea. Typisk måndagsmiddag! :P Har tvättat lite, kollat på tv och ska kolla på de fantastiska Advokaterna kl. 21. Tänkte nog börja läsa en av de skönlitterära böckerna sen, Godnatt Mister Tom tror jag.

För att lätta upp lite tänkte jag avslöja en hemlighet om mig imorgon. En sak som kommer förändra mitt liv! ;P Det ni!


Kommentarer
Postat av: petra

Åh Pija Lindenbaum tycker jag om :)

Men åh, nu blir man nyfiken!

2009-02-23 @ 21:02:56
URL: http://petrabackius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0