Dåliga Emma

Mmm, känner mig dålig. Jag skulle ha läst klockan nio fram tills typ nu. Och vad har jag gjort? Fixat med disken och städat lite i köket och sedan fastnat här, framför datorn. Givetvis! Blir så trött på mig själv. Måste verkligen läsa till imorgon! Vi ska förbereda en gruppgrej. "Som tur är", är jag inte speciellt trött så jag får läsa nu istället. Det dumma är att jag borde somna i tid idag för jag ska vara i skolan nio, så ingen sovmorgon där inte. Jaja, livets ständiga problem, få saker gjort i tid!

Dagen som gått var i alla fall helt okej. Vikade som sagt i en förskoleklass. Barnen var ganska spralliga och lyssnade inte så bra, men det var helt okej ändå. Ingen katastrof, men det kunde varit bättre. Var ganska trött så orkade inte tjata en massa. Nu ska jag läsa och sova och se till så att jag avslutar dagen bättre och är duktigare imorgon! :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Äh, man är inte dålig bara för att man inte diskar :P Man diskar när man behöver en tallrik eller ett glas, konstigare än så är det inte :P Dålig är man inte för det haha :)

2009-02-06 @ 10:34:24
URL: http://mariaekbergs.blogg.se/
Postat av: Maria

Jaha, jag läste fel! Att du har varit duktig och diska :D Det är grymt :) Själv är jag sämst, som du nog förstod genom min tjusiga kommentar hahaha

2009-02-06 @ 10:35:19
URL: http://mariaekbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0