Busy busy

I helgen var det mys med älsklingen, smyckestillverkning, iväg på födelsedagsmiddag och busade med Oliver, passade barnen - vi gick på bio och käkade på Donken, mysigt! Var även hos svärisarna och käkade middag, kollade på en film hemma. Puh! Fullt upp som bara den!

Jag har även hunnit tokstäda lägenheten, nu är den skinade ren och jag får psykbryt om jag hittar en dammråtta eller minsta skit på golvet! :P Idag var det också en fullspäckad dag med föreläsning 9-12, därefter lunch med underbara vänner och plugg med en av dem till 16. Var hemma vid 17 med KPDP (Krya På Dig Presenter, uttryck myntat av min famlij då någon blev sjuk och det var tvungen att inhandlas KPDP ;) ) till älsklingen - B&J Half Baked, baner med choklad och skorpor. Så till efterrätt åt vi banan med choklad i ugnen och vaniljglass till det. MUMS! Chokladen är dock godast enligt mig, så 50 g mjölkchoklad till en banan. Haha, riktigt svull!

Nu ska jag hoppa i säng för imorgon ska jag jobba extra på skolan där jag vikade förra terminen och där jag också gör min praktik, även denna termin. Imorgon ska jag vara förskoleklasslärare! Wish me luck! :) Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Maria

Lycka till imorgon nu! Kommer gå finfint :) Jag tror på dig! PUSS

2009-02-03 @ 23:14:00
URL: http://mariaekbergs.blogg.se/
Postat av: Pappa

Lycka till idag , lät gött med glassen å chokladen igår!

2009-02-04 @ 09:24:40
Postat av: Nathalie

svar hehe ja verkligen :) allt bra?

2009-02-04 @ 13:27:39
URL: http://nathalieelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0