Bokförsäljning, NEJ TACK!

Mailkonversation:

Hejsan!
Har du kvar boken?
MVH Emma

Hej.
Ja, boken finns kvar?
Mvh M

Okej vad bra. Jag är intresserad av att köpa den, men det är så att jag hittat den till nypris för 180 kronor. Jag ger 100 kronor för boken, funkar det? Om du vill, skulle vi kunna mötas någonstans för köpet, jag bor i Bergshamra, Solna och pluggar på Universitetet för tillfället. Hör av dig!
MVH Emma

Hej!
tyvärr, jag vill ha 150:- för den.
Mvh M

Jaha då köper jag den nya för 30 kronor till då.
MVH Emma

Men liksom va? Varför inte sälja den för 100 när någon kan köpa den ny för 180? Tror hon på allvar att hon kan få 150 för den då? Griniga människa!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hm.. Jag håller med båda i diskussionen. Ja, det är bara 30 kr till så får man en ny bok.

Men samtidigt har presonen köpt boken för 180 kr, då kanske hon inte vill sälja den för billigt, för då kan man lika bra ha kvar den..

2009-02-19 @ 11:33:30
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0