Ååå shopping!

Shoppingnerven börjar kännas nu efter en lång och grundlig genomgång av H&M:s hemsida. Hittade allt möjligt fint. Här kommer favoriterna:

Tänk er den vita blusen med de snygga uppkavlade byxorna,
det bruna skärpet och de bruna skorna (de är dock skyhöga, AJ! Men sååå snygga).


Den läckra randiga kjolen med en vit instoppad topp och de vita tygskorna!
Föreställ er den blommiga klänningen med den vita koftan och de underbart söta rosa ballerinorna!




Fin klänning, dock tråkiga färger. Den blå skapelsen under koftan ser supersnygg ut!
Finns dock inte till salu enligt hemsidan. :(


Kan ni föreställa er hur snygg jag kan bli i dessa kläder? ;)

Åhh jag ska definitivt bege mig ut och shoppa lite snart. Många utav dessa saker står högt på listan! Ska prova: Tygskorna - både rosa och vita, randiga kjolen, ljusa blusen, byxorna och vita koftan. Hmm, vad kostade sakerna egentligen? Kan jag ha råd? ;) Måste kolla budgeten!



Kommentarer
Postat av: Linda

mm dom har såå mycket fint på hm!

2009-02-13 @ 09:36:19
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0