7½ timme senare

Då sitter man här och är färdig med hemtenta nummer ett för vårterminen -09. Det var en riktigt lärorik tenta och en bra månad. Har lärt mig mycket inser jag. Tentan var en "svara-på-frågor-och-"skriv-av"-böckerna"-tenta. Trots det var den lätt och rolig att skriva, vilket jag aldrig tyckt innan. Beror nog på att jag skrev i ett ganska lugnt tempo, har mycket förkunskap och har läst det mesta under tiden av kursen. Det var även väldigt lättläst litteratur vilket säkert underlättar. Känns bra, bra, bra!

Nu ska jag och älskling dela på den sista B&J glassen och sedan hoppa i säng. Imorgon är det en heldag, 10-16 och ett nytt moment. Det handlar om skönlitteratur, boksamtal och återberättande bl.a. Blir nog kanon det! På kvällen ska Teresia hit och kolla SATC (var alldeles för länge sen), hoppas hon är frisk bara! Vi hörs imorgon, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0