Idag blir det nya gardiner!

Det stämmer. Killarna skulle till Bauhaus och köpa virke. Då sprang jag in på Ikea och köpte lite Cecilia tyg och lite SaraLisa som ni ser här nedan. Tänkte sy nya längder till vardagsrumsfönstret och en liten löpare av tyget nedan. Lite coolt tycker jag. Det där Cecilia tyget köpte jag två meter extra utav så tänkte sy mig en kjol av det. Vad tror ni? Jag tror det kan funka, hoppas det inte kommer se ut som en bordsduk. :P Frukost, städa och sedan till Täby och sy och sola lite med hoppas jag!




Kommentarer
Postat av: Pappa

SOLA ? I Skåne bränner man sej inte idag , Så man sparar på "sololjan" ! Ha ha ha

2009-04-19 @ 11:09:23
Postat av: petra

Det tror jag absolut funkar!! Med ngt enkelt enfärgat linne till. Älskar mönstrade kläder!

Min bil är trasig, så jag kan inte åka och köpa tyget :(

2009-04-19 @ 11:50:29
URL: http://petrabackius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0