Fågelkvitter

Så länge var jag uppe igår. Tills fåglarna började kvittra. Måste jag säga att klockan var efter halv fem innan jag somnade? Helt sjukt att jag tog mig upp tio idag. Ni som undrar varför jag var uppe så länge. Jo det är det underbara livet som student. Nej kanske inte, det underbara livet som Emma, som är student. Är säker på att det finns vettiga människor som skriver sin tenta under loppet av minst en vecka, inte ett och ett halvt dygn. Eftersom jag ska ner till paradiset ikväll och solen sken på tok för mycket på mig i helgen och ja i måndags var jag bara allmänt slö, måste tentan skrivas klart NU! Packa, duscha, äta och fixa ett armband måste också hinnas med. Känner ni hur stressen rotar sig djupt i magen och sprider sig genom hela kroppen?! Nej, inte jag heller. Klockan fem i fem ikväll kan mycket väl den känslan ha infunnit sig. Låt oss hoppas att den inte gör det. Wish me luck!


Kommentarer
Postat av: Linda

Jo de blev ju bra trots allt :)

vi har köpt en mer familjebil, ska ta kort på den imorron :)

allt bra me dig?

2009-04-29 @ 17:47:53
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0