Det blir inte som man tänkt sig

Man planerar och planerar och planerar. Men blir det som man tänkt sig? Nej oftast inte. Gårdagen var toppen och då följdes planen. Skola 9-15, fördrink och snacks här kl. 17, kl. 19 var vi (jag, Teresia och Kajsa=pluggkompisar) på plats på Syster o Bror för att käka och kolla stand-up. Gick till och med smidigt att ta sig hem, vilket betyder, kort väntetid på tunnelbanan. :)

Idag däremot skulle jag och Cindy som ni vet gått på jympapass, men det blev inget då hon skulle jobba, så träningen sköts till fredag. Tror ni det blir träning imorgon? Nope. Hon kunde inte då heller. Och i tisdags fick jag träna själv, men jag släpade mig till gymmet iaf! Bangade ej. :D Imorgon får jag tyvärr träna själv igen då alltså. Ska nog träna innan jag ska till min praktik och planera kommande praktik. Aaa det blir nog bra!

Nu på kvällen blev det inte som jag tänkt mig heller, men i positiv bemärkelse! Älsklingen skulle iväg en sväng till skolan efter maten så jag gick med en bit och kastade lite skräp sedan gick jag en promenad själv! Tänkte bara gå en runda vi gått innan, genom skogen mot Ulriksdals slott och hem igen. Den tog bara en kvart så jag fortsatte mot Bergshamra bro och mot centrum, så en 40 min gick jag. :) Skönt! Våren är ju här så det är underbart! Nu när älskling kommer hem blir det att titta på Ballar av stål som vi missade i måndags! Grymt kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0