Borta bra...

...men hemma bäst! Det är faktiskt så! Hur bra det är är någon annanstans så är hemma alltid bäst. Man har alla sina grejer på plats och man har sina rutiner. Det är bra det med. Skulle man inte haft ett hem och rutiner hade man ju inte uppskattat semestern och ledigheten!?

Är tillbaka i Stockholm nu igen. Känns helt galet att vi bott här i tre år snart. Tiden springer iväg så himla fort. Imorgon ska jag gå upp i tid och åka iväg och träna Ki Balans, ska bli spännande med ett pass för första gången på detta gym.

Förresten, jag och Jonas pratade lite efternamn häromdagen, jag menar någon gång får vi ju heta samma sak. Så vad säger ni, Emma; Lund, Brolund, Köhler eller Kollberg? Godnatt mina små godingar!


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, hemma är alltid bäst :)

usch va tiden går fort, både positivt o negativt..

2009-04-13 @ 22:41:37
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0