6 timmars bilfärd

Ja det är vad jag har framför mig. För nu bär det av till Stockholm igen. Hade som sagt gärna varit kvar ett tag till. Hunnit träffa kompisarna lite mer och så. Fast lär ju åka ner till Valborg och det är ju om bara dryga två veckor. Längtar redan! :D Fram tills dess blir det att läsa, redovisa lite, ha praktik och skriva klart en tenta. Ska ju dessutom få reda på vad jag fick på förra tentan. Fick B på den första så hoppas på minst ett C på denna så kanske jag kan få B i slutbetyg på kursen. :) Spelar ingen större roll egentligen men ändå! Nu ska jag skicka in lite tävlingssvar till tidningen Chic, en goodiebag för 25 000 kronor är väl inte helt fel? :D

Vad har ni för er denna soliga påskdag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0