Välkomna!

Har en hel drös med nya läsare! Suoerkul att ni tittar in hos mig, häng gärna kvar om ni gillar det jag gör. :) Skriv gärna en kommentar om vem just Du är och hur Du hittade lilla mig.

Har kollat en massa tv nu. Idol, Vem kan slå... och So You Think You Can Dance.

I Idol tror jag att jag gillade en kille som hette Robin och en kille till som spelade gitarr, kommer inte ihåg namnet. Men Elin har definitivt rätt att juryn i år vill ha en gitarrspelande kille. Alla de går vidare ju! Men många är givetvis bra också. Längtar till fredagsfinalerna. Synd att biljetterna är slut, hade gärna sett live. :/

Vem kan slå... var kul ikväll. Kul med de ny grenarna, men den nya killen verkar lite lam. Bra på att memorera dock. :D

Vilken toppen program av So You Think... Alla danser var sjukt bra! Spännande. :)

Nu ska jag plugga lite sedan sova. Imorgon börjar älskling åtta, vet inte om jag går upp med honom, men tidigt ska jag upp iaf. :) Imorgon ska vi även på middag hos svärisarna på kvällen, med de andra syskonen och syskonbarnen. Filippa ska få ett Hello Kitty armband denna gång, sist fick hon ett halsband som hon älskade. Får se om han det på sig imorgon. :) Tänkte kanske ta med lite nya berlockarmband och fotta dem imorgon. Får se, men tror det! Håll utkik!

Godnatt sötisar och ha en skön natts sömn! Imorgon är en ny strålande dag! Tjing!


Kommentarer
Postat av: catrin

sv: nej, jag har inte pysslat på ett tag nu. Det är så mycket med flytten och allt, så det känns så rörigt just nu =) Men får nog tillbaka lusten när vi kommit i ordning i nya lägenheten!

2008-09-17 @ 08:37:31
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/
Postat av: Brunetten Sanna E

Isåfall vet inte jag vart du har köpt ditt matrial.

Jag säljer mina armband för 49kr och går fortfarande med vinst.

2008-09-17 @ 10:09:20
URL: http://sannornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0