Syjunta någon?

Ojdå, vilken heldag! Kom hem för en stund sedan. Började skolan 11 idag, hade handledning på vår tenta. Haha bara jag och Cecilie där. :P Sedan käkade vi lunch på Sandy's vid stureplan. Pluggade lite och snackade skit. Sedan guidade hon mig till stan och jag hittade galant. Först in på Åhlens och köpte de bästa strumpbyxor jag någonsin ägt. Ett par svarta i 120 den. Har ett par lila också.

Var även in på Panduro och köpte tyg. Köpte lila till köket, ska sy en liten kappa. Så tänkte jag sy nya kuddar till sofforna. Ett tyg i svart, med gråa, vita och röda blommor.

Ähh vad fasiken! Fotar och visar er! :)

Här kommer dem:



Köpte även ett par skor idag. :)

Det blev inga superbilliga på Skopunkten, det blev på Din Sko istället. Ett par i äkta skinn för 600 spänn. Inte så farligt för ett par rejäla skor tycker jag.

Så här ser de ut på, dock från insidan. Tabbe jag vet! :P

Kan ju ändå passa på och visa vardagsrummet och
våra nya soffor där våra fina kuddar ska bo.

De vita ska bort och nya ska sys. Fan! Kom på att vi behöver ju fyra kuddar. Aja! Får köpa mer tyg! Titta vilken tur att jag har bloggen, annars hade jag säkert inte kommit på detta förrän jag väl suttit där och sytt. Behöver dock knappar och tråd med. Ska nog köpa röda till båda två. Ballt! Vad tror ni? Blir det snyggt? Jag tror det iaf! Gardinen i köket kommer bli grym. :D

Nu måste jag kolla soppan som står och kokar på spisen. Ni får receptet sedan!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Stiligt som tusan , ska bli spännande att komma upp och "besiktiga" !

2008-09-16 @ 19:04:25
Postat av: Sandra

Härligt att mina gamla soffor kommer till användning! De är allt bra snygga!:) Gillade Jonas dem också? Kramis

2008-09-17 @ 13:28:06
URL: http://sandrakocmut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0