Proppad dag!

Idag har det varit en fullspäckad dag. Gick upp tidigt och åkte som sagt till Danderyds Gymnasium. Det blev en underhållande förmiddag med övningar och prat om mobbning. Faktiskt lärorikt! Det är så himla mycket hallå om mobbning nu att det nästan bara blir upprepningar. :/

Sedan blev det en promenad till Mörby c och en lunch, Pasta carbonara och en grand finale. En mega god biskvi! Haha Lollo och jag rullade hem. :) Sedan hem och vilade upp mig i två och en halv timme, på med kläder och hem till Jonas syrra för en trevlig middag med Jonas bror och familj också. Kände mig mycket bättre efter vilan så jag har sprungit runt med Oliver nästan hela kvällen. När jag inte haft honom i famnen har jag busat med Filippa. Idag blev det pussel, böcker och rita. Kul!! :D

Nu har vi nästan precis kommit hem och jag är ganska trött. Konstigt nog. Sov jäääättemycket innan ju. Aja! Förkylningen tar kraft. Tänkte börja skriva min tenta nu, ska skriva ett första utkast på fallbeskrivningen som sedan ska kompletteras efter jag pratat med mamma. Dags att skriva och sedan hoppa i säng. Börjar dock inte förrän 13 imorgon, men skönt om jag kan gå upp någorlunda i tid, utan att behöva stressa.

Hade tänkt bege mig till Panduro igen imorgon och köpa mer tyg till kuddar. Behöver köpa knappar också. Sedan har jag stora planer på gradiner till matplatsen, göra tavlor till vardagsrum och till sovrum. Ni ska få se, det kommer blir mega nice! :D

Skriva var det!

Tjingeling och godnatt antar jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0