Tji fick jag...

Trodde jag skulle kunna tvätta idag. Ha! Tji fick jag! Inte en suck. Ledig tvättid som passade mig/oss fanns i helgen och då är det inflyttningsfest och tjejerna från skåne kommer upp. Dvs. då ska det inte tvättas, då ska det spanas på stan, ta mysiga promenader, laga god mat och dricka läckra drinkar. :)

Så vi packade med oss tvätten till Täby. :) Haha, det funkar ju också! Så nu är tre av sex (!) maskiner tvättade. Resten blir imorgon då jag antagligen åker dit och syr det sista på kuddarna. Ska kolla om jag kan hitta knappar imorgon på NK, Evi tipsade om det. Hoppas jag hittar 16 röda plastknappar 2 cm i diameter med två hål! ;)

Nu ska jag sova, hoppas er måndag var strålande, vad gjorde ni?! :)

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: petra

Jättefint blev det :D tack tack!

2008-09-30 @ 15:26:20
URL: http://petrabackius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0