Skor igen...

Ja så sant som det är sagt. Är sugen på ett par nya höga stövlar då förra säsongens läcker in i tårna och det är ju inte så användbart i vinter. De var från Skopunkten, så borde ju inte köpa ett par därifrån i år igen. Jo, jag kan ju göra det med vetskapen om att de bara kostar 400, men bara håller en säsong. :/ Slit och släng är ju lite trist i dessa miljötider, men ganska kul att förnya sig och ärligt talat vet jag inte om plånboken har råd med något dyrare? As always. :P

Hittade dock denna modell, som jag gillar, från Skopunkten då :P


Kilklack är grymt skönt och coolt! :D


De vänstra är drömmen - riktiga i skinn, men kostar 800 på Din Sko. :/
De högra är nästan likadana som jag hade förra året.



Hittade en grym svart sneaker på Din Sko när jag köpte min senaste skor. De kan ha varit dessa, har dock för mig att de var satindetaljer. Skulle i vilket fall vilja ha svarta sneakers, har bara vita och inte såå snyggt i höst. Ska jag köpa billigt blir det de första bootsen från Skopunkten och liknanade sneakers. Men då är jag ju nästan uppe i 800. Vad gör, vad göra? Två par billiga eller ett par dyra? Förresten, köper jag två par på Skopunkten får jag ju ett par på köpet. Hmmmm!

 INTE LÄTT! ;)

Nej nu är det plugga igen som gäller. Magen är mätt och avsnitt nummer två av Prison Break har setts. Så spännande! Min eviga replik efter varje slut: "Snälla ett till, åhh, snälla". Jonas ständiga replik efter varje slut "Nej älskling, vi måste plugga (eller något annat tråkigt, alltså plugga är kul, men just då vill man ju hellre se PB ;) )" Jaja, ibland ger han iaf med sig.

Oj oj nu babblar jag bara på. Skriva hemtenta var det  ja, check!

Tjingelingis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0