Nära nu... :)

Jag är verkigen effektiv nuförtiden känner jag. :) Jag tog sovmorgon idag till elva - skööönt, men har ändå pluggat en timme nu. Snart klar faktiskt. Sista rubriken ska skrivas, blir en kortis bara och sedan ska sammanfattningen skrivas ihop bättre. Nu är det bara en massa småkluttar jag lagt där. Så det blir nog kanon! Ändrade faktiskt om ordningen på rubrikerna och texten. Skälet till varför jag skrev "faktiskt" är för att jag brukar inte ändra ett smack i mina examinationer annars. jag bara skriver på och lämnar in. :) Känns det bra, varför ändra? Back to the tenta! Måste äta med, men vill skriva klart sista rubriken först, så tar jag sammanfattningen efter maten.

Tjingeling på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0