Movietajm

Snart är det dags att kolla på Freedom Writers. Har velat se den sååå länge och nu tajmade den på tv, så nu ska jag banne mig se den. Ska svulla upp det sista utav chipsen och dippen också. :D Jag har fått lite pluggat idag! Kanske ska skriva inatt om jag orkar efter filmen. Får se! Skulle dock vara skönt att bli klar. :)

Idag har jag även målat tavlan som ska målas. Den blir nog bra, syns att det är handgjort, men så är det. :D Sååå nice med våra egna unika tavlor! Ingen annan som har som vi. :P Det ni! :P Hihi, inte bara Cindy som kan göra tavlor, jag med. ;)

Nu ska jag skriva några rader till på tentan inna filmen om 20 min!

Tjingeling ling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0