Kul som bara den!

Ta fram din mobil och bläddra igenom din inkorg. Stanna när du har räknat till tio och skriv första meningen i sms:et. Gör likadant på varje fråga.

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Hej gumman! Såg inte ditt mess förrän nu när jag gick igenom inkorgen.

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Mamma är i Tallin och kommer hem måndag kväll.

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Jag försöker hinna med att  ringa lite senare innan jag ska till jobb.

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Glömde helt bort mig!

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Grattis gumman!

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Hoppas det gick bra!

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Man måste ha användarnamn.

8. Vad vill du höra mest av allt?
Hej gumman allt är bra ringer på tisdag puss

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Funderar på att ta ledigt helt på fredag

10. Din romantiska replik?
Hej tjejen, hade lovat att träffa Patrik och Eskil till lunch.

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Hej, jag har bytt telefonnummer!

Haha, ganska kul, men man får ta det med en nypa salt, några blev lite roliga iaf. Hittade detta hos bloggaren Becky.

Nu är tentan färdigskriven! Weehooo, ska firas med lite Vänner. Alltså inte riktiga vänner, utan Vänner på tv. :P Teresia kanske kommer ikväll, så får fira med henne isf. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0