God mat i stora lass

Idag har jag som alla andra dagar pluggat lite och slappat lite. Skönt att få kunna ta det i sin egen takt och göra lite som man vill när man skriver en hemtenta. Just nu har jag väl i princip sett skrivit klart alla refererat, nu ska mina egna tankar in och analys kring fallbeskrivningen. Älsklingen är hemkommen igen - skönt! Han har nu stängt in mig i pluggrummet för att jag ska skriva på min tenta och bli klar någon gång, medan han lagar mat. :) Så underbar min Jonas! :D

Ikväll blir det iaf Pasta Carbonara. Igår blev det svamp och färsbiffar, mums!

Svamp- och färsbiffar med pasta

Dock inte med pasta, utan pommes och vitlökssås och en god sallad. :D Idag blir det också god sallad, med gurka, tomat, majs och avokado! :D

Måste skriva igen så älskling och jag själv kan bli stolta över mig och min tenta! :)

Tjingeling så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0