Full rulle!

Igår hanns det inte med någon syjunta. Vi åkte "bara" och handlade, men hade fullt upp ändå. Vet inte vad vi gjorde på förmiddagen, men jag tror jag fixade lite allt möjligt. Betalade lite räkningar, pratade i tele med en massa och lite så. På kvällen kom Cindy. Jag bjöd på denna goding. :D Lite suddigt bild, som är tagen från en lunch med Maria darling. :)


Pastasås med skinka, svamp, broccoli och purjolök. MUMS! :)


Vi hade sedan tänkt bege oss till Stockholms stad. Haha, det gick inte så bra. :P Vi kunde inte bestämma oss för om vi skulle gå till Fasching eller Ambassadeur. Vi promenixade från T-centralen till Ambassadeur och insåg att det var världens kö där. Nej tack! Tänkte gå in på puben brevid, jaha 80 spänn i inträde. Nej tack! Åkte till Odenplan och tänkte gå på Tranan, men inte de heller. De stängde kl. ett och vad var klockan när vi kom dit? Jo, just ett. Jaha, ringade Jonas, som var hos sin bror på Odenplan, typ 100 m från Tranan och kollade om vi kunde åka med honom hem inom det närmaste. Det kunde vi och han var snäll och skjussade Cindy hem! Var galet trött när vi kom hem. Slocknade direkt! :)

Den jävla vita klänningen jag köpt LUDDAR! Som bara den. :/ Den är rollad ett antal gånger och nu även tvättad, får se om det hjälper...

Dagen idag innebar en sanering av handfat och badkar. Skrubbade som sjutton och nu blänker dem! :D Åkte till Täby och sedan har jag sytt från 15 till 21:30 med lite paus för mat och efterrätt. Puh! Helt slut... Höll Oliver en gång, i typ tre minuter sedan blev han arg på mig. Pappa var bättre helt enkelt! Nu är vi hemma och ska se ett avsnitt Kenny vs Spenny. Ganska kul om det är bra avsnitt. Jag längtar dock mer till min tv-tisdag på kanal 5! Lovely! ;)

Tjingeling och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0