FF!

Vilket är lika med Fullspäckad Fredag! ;) Det känns som jag bara suttit inne och ugglat hur länge som helst nu, men det var faktiskt bara förra helgen jag inte gjorde något speciellt.

Imorgon ser schemat iaf ut så här:

10-12: Möte med studentarbetslaget i skolan.

12-13: Lunch (hoppas jag) :)

13-15:30: Seminare i skolan.

15:30-19: Hinna ta mig hem, fräscha upp mig och ta mig in till stan igen (vilket är ganska tight när mn bor i Täby. Vilken tur att jag inte kommer göra det änge til!!!) :D

19-20:30: Träffa Teresia och käka en god middag, prata massor viktiga saker och förmodligen skratta som tokar också!

20:30> : Bege oss mot skolan för att komma in gratis på insparken innan nio. Viktigt! ;P Sedan prata, skratta, dricka goda cider och drinkar... Och det viktigaste - DANSA! :D Dock inte hela natten lång, eftersom det väntar en underbar, men slitig helg med FLYTT! :D

Det kommer iaf bli underbart imorgon gumman. Har längtat sedan i onsdags då det blev bestämt! :)

Nu är det godnatt mina vänner!


Kommentarer
Postat av: petra

Hej gums.

Fin sida.

Jag är intresserad av ett armband, men undrar om du skulle kunna göra en special? Vill ha svart mocka med pärlor och ett hjärta. Går det att ordna tror du? Liknande de stenar som är på MA-VRN och liknande hjärtat som är på MA-LSN.



Kraom



Försökte skicka på sidan, men fick det inte att funka.

2008-09-12 @ 09:51:05
URL: http://petrabackius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0