FF två!!!

Nu är det FärdigFlyttat! Äntligen! Vi har hållt på heeeela dagarna igår och idag. Idag köpte vi även Sandras soffor. Ett mycket trevligt köp! Jag lovar, ni ska få se bilder sedan. :) Nu är vi båda helt slut. Har precis kommit till lgh efter en "sista" måltid hos svärisarna.

Igår var Stoffe, Evi och Oliver hos oss. :) Han sov på mitt bröst, inte alls dumt! :D Sedan mös vi i soffan igen innan de skulle åka. Han vänder på sig själv nu! Både från rygg til mage och tvärtom! :D Duktig så! Endast sex veckor gammal! Igår sov vi också i lgh för första gången, supermysigt! :D

Nu har jag tänkt plocka lite i köket tror jag så det blir någorlunda klart någon gång. Hoppas vi kan komma i säng i tid idag, är HELT SLUT! Bye for now!

Förresten, kolla in hemsidan med www, för att kunna kontakta mig via den. Ska gå utan www snart, men det tar kanske ett tag tills det blir fixat. Alltså http://www.emmak.se

Tjing tjing!

Just det! I fredags var det sjukt kul! Det blev om jag sa + att vi träffade lite trevliga männsikor också. :) Jag säger bara HOT STUFF! ;D Hahahahaha! Tyvärr var det stopp på röda linjen, så kom till t-centralen, men vände och blev hämtad av underbara älsk på Odenplan. Vi åkte även till lgh och plockade ut lite lådor, så vi kunde packa mer. Det var helt lovely i fredags iaf! Mer sådant tack! :D

Tjingeling igen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0