Svar, NEJ!

Det är lite upp och ner med dagarna för mig, ena dagen fullt ös och nästa bara dega hemma heeela dagen. Men det är kul! Då uppskattar jag både lugnaét och farten mer! :)

Idag började dagen tidigt med ett underbart samtal med Johanna och ett seminarie. Vi (gruppen) käkade lunch på nya favvostället - Två Drakar. Haha! SEB:s personalmatsal som även är öppen för allmänheten. Helt okej mat, mycket att välja på! Bättre än på skolan. :/ Vi jobbade på till halv tre med fallbeskrivning och frågor till våra intervjupersoner. Har bokat tid med skolpsykolog, rektor och lärare för vår lilla studie. Spännande! Undrar om Cecilie fick mitt mess? Läser du här, får du gärna säga till om du fick mess idag eller ej!

Kilade sedan till biblioteket och lånade böcker om sexuella övergrepp, som vårt fall handlar om. Lagom roligt ämne, men ack så akyuellt i denna kurs. Träffade på en gammal kursare, skitkul! Lyckas ofta springa på just honom av alla, väldigt roligt att se honom! Begav mig till city för att shoppa loss lite på H&M som jag nämnde tidigare. Blev den fina blåa skjortklänningen och en annan finstickad vit klänning med stor polokrage. Ska fota så ni får se! Blir kanske polon imorgon, så skön! Riktig slappeklänning, men så underbart fin! Rabatten kirrade jag också! :D Nöjd Emma åkte hem, efter lite jobbiga förseningar med tunnelbanan. Men så nära jag har hem! HELT GALET NICE! :D Lovely. :)

När jag kom hem däckade jag på soffan... Helt slut. Det visade sig att älskling på sin håla hade hunnit med en hel massa här hemma, min bästa Jonas! Dammsugat, fixat ihop hyllorna och kopplat in en lampa. :D Just nu står han och diskar. Kan man hitta en bättre sambo? Svar: NEJ! ;) <3

Tv-tittande blev det mycket av ikväll. Har tagit igen två Idol avsnitt och nu blir det ett tredje PB, spännande som tusan. :D Idol var kul, så sjukt många bra i år. Glad att Lars gick vidare, klart min favorit, ska ringa ner slussarna nästa vecka. :D Trist för Alexander och Dolores. :/ De är bra jue!

Imorgon ska jag och älsk till Täby, jag tänkte sy och vi ska handla i Arninge tänkte vi. Skönt när man har bilen och nu kan vi passa på att bunkra upp, köpa lite bakgrejer och så, så jag kan baka. :D MUMS! ;) Vad älsk ska göra vet jag inte riktigt, mecka med något säkert. :) På kvällen blir det middag och lite pimpling här, med Cindy. Helt galet, har inte träffat henne sen jag var uppe i juli. Sjukt vad tiden går och så mycket annat som har prioriterats - flytt och skola då. Längtar till imorgon! Sy, kanske baka och mysa med vän - kan en lördag bli bättre? Svar, NEJ! ;)

Nu ska vi se PB, so long my darlings! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0