Det går framåt.. :)

Idag har jag varit ganska duktig! Jag skrev klart falbeskrivningen och har skrivit ytterligare en sida. Nu är det 2-4 sidor kvar att skriva. 2-3 böcker till måste jag använda, men det går framåt. :D Det känns skönt iaf. Jag vet inte om det blir ett A, men det har det å andra sidan aldrig blivit.

Jag har även myst med Oliver idag. MYSHÖG nivå! :D Gounge! Nu har vi käkat pizza och Oliver har också precis käkat. :) Vi är alla nöjda och belåtna med andra ord!

Ja det blir bara sådant tråkigt vardagsprat. Nu ska jag läsa Hänt Bild, haha. Väntar på att tv:en ska fungera här, pojkarna meckar.

Tjingling!



Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt när man känner att de går frammåt.

2008-09-20 @ 21:20:10
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0