Busy onsdag!

Hej allihop!

Förlåt för igår, jag vet, dålig bloggdag. Åkte hemifrån åtta och var hemma igen vid elva på kvällen. Låååång, men kul dag!

Först var det en superbra föreläsning i skolan. Käkade därefter plugg-lunch med Margit och Cecilie, mina grupparbeteskompisar. :) Sedan hängde jag med Cecilie ner på stan, hon shoppade loss på H&M vilket jag också tänkte göra. Dock inte för två brak som hon gjorde. ;) Men jag hade glömt mina rabattkuponger (VIKTIGT!) hemma, så shoppar imorgon istället efter skolan och ev. plugg-lunch. Hittade en superfin lång färgglad halsduk, en fin mörkblå skjortklänning och hittar säkert något mer imorgon. ;) Hittade min drömklänning! :D Kanske köper den, men var så dåligt sydd så blev bara besviken när jag provade den. :/ Men men, får prova några olika och se om de sitter bättre. :) Nice med shopping, speciellt med 150 kronors rabatt. :D Just det, tillbaka till gårdagen! ;)

Cecielie shoppade loss och sedan promenixade jag och mötte upp "svägerskorna" och Oliver. :) Evi shoppade lite och sedan blev det en fika, Caroo lämnade oss för klippning och vi åkte buss med Oliver för första gången (Ja, GRATIS Evi ;) )  för att käka med bröderna brothers hemma hos Evi och dem. :) Mys pys! Blev även lite glass (Världens godaste B&J nya Half Baked) och Vem kan slå F&F! Sedan åkte jag kommunalt hem - toktrött och Jonas åkte motorcykel. Puh! Lång dag! :)

Idag har det däremot varit slappe änsålänge. Ska se till och få fart på mig själv. Slänga ihop Petras armband, packa upp (ev. städa, om jag hinner, vilket jag nog inte hinner... :P) och sedan dra till Ikea med älskling. Ska shoppa garberodsförvaring eftersom i tre av våra fyra garberober i sovrummet är det hängare och vi vill ha lite mer att "lägga". :P Därför blir det trådbackar på en golvställning. :) Blir nog bra!

Nu ska jag sätta igång, kl. tre på eftermiddagen. Bra där Emma. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0