Helgens bravader

Godmorgon!

Var ett tag sedan jag skrev. Det var en intensiv helg som krävdes en dags vila. :P Igår var det skola halva dagen och den andra halvan vet jag inte var den tog vägen. :/

Tjejerna shoppade loss ordentligt både på lördagen och söndagen. På lördagen var det ju inflyttningsfest! Vi hade inte bjudit så värst många, men i princip alla kom plus några till. Runt 25 stycken blev vi. :) Jag hade trevligt och det kändes som de flesta också tyckte det var trevligt. :D Några olycker inträffade, men det ska vi inte tänka på nu. Inte fokusera på det negativa. :P Just det, hade jag haft några bilder hade jag visat dem. Tog typ inte ett enda kort på hela helgen. :( Behöver ha en Maria där som fotar heeeeela tiden så jag kan smittas lite och fota ibland. :) Emma och Matilda fotade dock, ska se om jag kan få Emmas bilder iaf. :) Jag har fått en, kan bjuda på den. :)

På väg in till stan tror jag. :) Jag kompenserar för Emmas glada uttryck. ;)

Emma var helt galen och köpte hur mycket smycken som helst utav mig. :) Två armband och ett halsband. Två halsband till är på g till henne. Ett utav dem är specialare. :) Jättekul gumman! Tack för att du stöttar mig! :D

Nu ska jag käka frulle. Idag ska jag bara vara effektiv! Ska dammsuga, plocka upp ren tvätt, plocka undan lite och läsa. Inte jag måste, utan jag SKA vara duktig idag! :D

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Maria

Next time, baby ;)

2008-10-08 @ 22:29:16
URL: http://mariaekbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0