UNDERBART!

Igår var det en heeeelt underbar kväll. Mina skåne-tjejer har kommit upp! :D Vi hamnade i stan och efter många om och men hittade vi en parkering. :) Vi gick och käkadfe på en mysig liten pizzeria/restaurang på Odengatan som hette Pompei. Vi var tydligen sååå trevliga så vi blev bjudna på tre desserter att dela på. :D När vi kom hem fick jag ett berg med inflyttningspresenter. :D Massa otroligt fina saker! :) TUSEN TUSEN TACK TÖSER! :) Det blev en smyckesvisning och smycken "reserverades". :D

En helt underbar kväll med många härliga skratt! Tack för att ni är ni och för att ni förgyller min vardag!

Nu beger vi oss snart inte till stan för en shoppingdag på söder och i city (om vi hinner ;) ). Ikväll är det inflyttningsfest som står på schemat! Ha en lovely helg, det kommer jag (vi) garanterat ha! :D

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Va kul att dina "Skånetöser" kom upp och hälsade på er !

Hoppas du "hann med" att visa dom några bra "shoppingställe" ( HAHAHA ) ! Kan tänka mej att helgen gick fort som vanligt när man är där uppe !!!

2008-10-06 @ 09:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0