Lovely H&M :)

Jag vet! Jag har köpstopp, men detta är ett undantag. beställningen görs nu, men varorna levereras och betalas inte förrän i januari. Bra va? Därför får jag handla dessa totally fabolous (som Maria darling skulle sagt) sakerna nu :D :

Topp, skjortklänning, mysbyxor och cardigan!



Bikini och underklädesset! Gillar rosa? Jag? Neeeeej! ;)



Nattlinne och halsduk! Lovely helt enkelt!

Du tänker nu, oj oj oj vad mycket pengar detta kostar lilla Emma. Ja, donera lite till min H&M-fond vettja. ;) Nej skämt åsido, det är ju H&M vi pratar om. Barnarbete är fortfarande tokbilligt! ;) Dessutom får man 10% rabatt. :D Och har jag haft en månads köpstopp, ja då måste man väl ta igen det på något sätt? ;D

Ikväll har jag tänkt på älskade Emma som provjobbat. Det gick skitbra tror jag, you rock girl! ;D

Idol har det kollats på. Tycker Alice ska vinna och just nu är mina favoriter Alice så klart, Rock-Robin och Lars är ju bara för rolig. :D

Nu är det bedtime, godnatt mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0