Julafton?!

Det känns så. :) Båda igår och idag fick jag paket, trots mitt köpstopp. :P Igår var det Asos kläderna (som beställdes innan köpstoppet) och idag fick jag mina pärlgrejer jag beställde i förrgår. Snacka om snabb leverans! :D

Så här såg det ut:

Fint arrangerat va? :P Ville visa helheten för er. :)
Klänningen satt bättre än jag trodde, lite stor över bröstet,
men det kanske kan sys in, eller så får det vara så. :P


Detta kom idag. :) Tänkte pyssla med det ikväll. :D

Hehe, nu fick ni se min fina H&M check också. Den får jag "spendera" efter den 15:e. :/

Det blev även en fin bildfina älskling. ;)

Haha, han får bjuda på den. :D

Usch vad det ser kalt ut, helt vit vägg i bakgrunden. Måste sätta upp lite tavlor och så här, trots att Jonas envisas med att inte vilja borra i betongväggarna. :P

Nu ska jag nog laga lite mat. Hmm, vad ska man äta idag då? Är sugen på kyckling med ris. Ska nog göra det! See ya later!

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Catrin

åh va kul att klänningen blev bra =) ser riktigt snyggt ut! Och skönt att ha allt planerat till nyår. Jag brukar alltid vara ute de sista dagarna =)

Tack för att du lugnade mig angående desperate förresten!

2008-10-22 @ 23:16:11
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0