En riktig vikarie!

Blir lite dåligt med bloggandet nu. Sorry! Jag har börjat få in rutinen att sitta kvar i skolan eller åka in till skolan de dagar jag är ledig, därför är jag inte hemma lika mycket vilket, betyder att det inte blir lika mycket bloggning. :/

Iaf vill berätta om förra veckan då jag var en riktigt vikarie. :D Läraren jag vikade för hela dagen på torsdagen för, hade möte i skolan så när jag träffade henne blev hon så glad för att vi hunnit med mer än vad hon trodde. Då sa hon: "Åhh, vad bra, en riktig vikarie! Inte en som spelar hänga gubbe hela dagen." :D Då växer man två meter bara sådär och får världens största smajl på läpparna. Bitr. rektor ringde och ville att jag skulle jobba nästa vecka, men då var jag bara helt ledig på onsdag, så onsdag ska jag jobba som textillärare igen, 8-15. :D Blir med treorna och sexorna. Ska nog gå bra nu när jag träffat dem en gång redan. :) Då ska jag och rekorn diskutera min lön också. :D

Nu ska jag och älskling kolla Prison Break och käka grönsaker och dip .:) MUMS och MYS! ;)

Tjingeling på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0