De Sockersöta

Hittade så sjukt mycket fina klänningar från Asos att det får bli två inlägg - De Sockersöta och De Coola. Med ett stort S och C.

Here they come:

ASOS Watercolour Print Chiffon Bandeau
ASOS Premium Rose Print Prom Dress
ASOS Lace & Pintuck Sundress
ASOS Rose Print Prom Dress
ASOS Button Detail Bandeau Dress
Milly Moy Blue Flower Print Strappy Belted Dress
Tassel Textured Knitted Dress
ASOS Broderie Hem Prom Dress
Alla är helt underbara och många utav dem är superbilliga 100-300 kronor. Dock är nästan alla sommarklänningar, men va fasen! Jag skulle kunna slå till ändå, det gör mig absolut inget att de får hänga i min garberob ett halvår. :D Den sista skulle jag lätt kunna ha som bröllopsklänning (om jag nu kommer gifta mig någon gång :P), så underbar! :) Nu kommer nästa runda med De Coola! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0