Dålig bloggare

Det är precis vad jag varit! Jag ska bättra mig. Var mycket i helgen så jag orkade/hann helt enkelt inte sitta vid datorn så värst mycket. Nu sitter jag i skolan och det är meningen att jag ska göra något vettigt. Försöker jaga rätt på alla böcker så jag kan läsa. Ska nog sätta mig och läsa lite i referens litteraturen som finns här, sådant man inte får låna hem. Egentligen skulle jag vilja köpa alla så jag kan markera och så till tentan, men så mycket pengar. :/ Är uppe i ca 500 för två böcker och två kompendium. Behöver två böcker till för ca 400. Aja! Får väl köpa dem, lättast att bara köpa nytt och slippa krångla med att stämma träff och blaj.

Till böckerna!

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0