Bridget Jones dagbok

I söndags gick denna underbara film på tv. När jag bläddrade förbi kanalen på tv, slog det mig. Varför har jag aldrig sett denna mytomspunna film? Nej, nu ska jag minsann göra det! Sagt och gjort! Den var väldigt bra. Gillar den annorlunda dialogen och Miss Jones sociala klumpighet. Det fanns även oförutsägbara vändningar, vilket är väldigt ovanligt förekommande i den typen av film. Jag kan säga att det var den bästa amerikanska romantiska komedin jag någonsin sett. Om inte Sex and the City räknas som det också, då blir det en delad förstaplats. Jag längtar tills på onsdag eftermiddag, då jag ska slänga mig i soffan efter en hård dags slit och unna mig uppföljaren. Godnatt!


http://ecx.images-amazon.com/images/I/51B19W8WRTL.jpg



Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, vad tråkigt att höra! Du får hälsa alla att jag tänker på dem! :(

Alltså, har du aldrig sett Bridget Jones dagbok? Vad har du sysslat med de senaste åren? :P Den är alldeles fabulös :) En film man inte får missa helt enkelt. Tur att du tog dig i kragen och såg den! :)

2008-10-21 @ 18:54:14
URL: http://mariaekbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0