Ojämn nivå

Som vanligt är bloggningen inte speciellt regelbunden. :P Om ni vet hur mycket jag har att göra så förstår ni. :P Ska ta en snabbgenomgång av de senaste dagarna.

Tisdag: Skitbra föreläsning med två grymma föreläsare på förmiddagen. Lunch och shopping på eftermiddagen. Lite slapppe på eftermiddagen blandat med lite plock här hemma.

Onsdag: Vikariat på skolan, textillärare 8-15 med treor och sexor. Märktes att de hade haft lov, de kändes mer utvilade och inte lika hetsiga. Skönt tempo! Fick även reda på min lön! Wehoo, den är grym! :D Sedan blev det nödvändig shopping. Berättar mer om det sedan! ;) På kvällen kom Maria hit och käkade middag med mig och snackade skit i några timmar. Nice!

Torsdag: Seminarie på förmiddagen, bra som vanligt! Kunskapsspäckat! :) Sedan trevlig lunch med klassisar och sedan räknade jag och K (tjej från klassen) matte ihop hela eftermiddagen till 16. Vi har väldigt kul ihop! Funkar väldigt bra ihop. :D Kul!

Fredag: Idag hade vi seminarie till halv 12. Sedan träffade jag Teresia vid tolv, vi käkade och satte oss för att plugga. Efter denna vecka var jag helt slut och satt och slumrade med boken i knäet i bibblan. Lagom pinsamt så jag gick hem och sov jättelänge istället. :/ Inte bra eftersom jag ska upp typ sju imorgon. :/ Men men! Det blir nog bra!

Lite dumt idag, jag missade Idol. Hur går det ihop liksom?!! Älsklingen kom hem, jag lagade mat och vi åt, sedan kom Henke hit och jag diskade lite. Kollade klockan och då var hon ju för fan kvart i nio!!! Jag som hade sett framemot Idol och lite svull (chips och dip, vad annars? :P). Får bli imorgon istället då det ändå inte finns något vettigt att titta på. Nu blir det nog en film och svull iaf! :D Ha en super trevlig fredag så hörs vi när jag har tid! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0