I mitt iTunes

Just det! Tänkte skriva en liten lista på vad som spelas i mitt iTunes just nu. De är grymma låtar!



Top fem just nu:
Christina Aguilera - Keeps gettin' better
Divine Brown - Meet me at the Roxy
Kleerup Ft. Titiyo - Longing for Lullabies
Pink - So What
The Ting Tings - Shut Up and Let Me Go

Andra grymma låtar:
Britney Spears - Womanizer
Chris Brown - Forvever
Darin Ft. Kat DeLuna - Breathing your love
David Guetta and Chris Willis - Tomorrow can wait
Eva Avila - Give me the Music Turned up
Gabriella Cilmi - Sweet about me
James Doman - Everythings Gonna be Alright
John Dahlbäck - Everywhere
Kate Ryan - Surrender
Katy Perry - Hot N Cold
Keri Hilson - Energy
Lady GaGa - Pokerface
Linkin Park - Leave Out All the Rest
Little Jackie - The World Should Revolve Around Me
Michelle Williams - We break the Dawn
NAS Ft. Keri Hilson - Hero
Ne-Yo - Miss Independent
The Script - The man who can't de moved
Swinglfy - Singing that melody
The Verve - Love is Noise

Puh! Det var många, men alla ack sååå bra! Åhh nu blir jag ju sugen på att ut och dansa. Men jag vet inget bra ställe som spelar den senaste musiken. Aja! Någon som vet ett bra ställe i Stockholm utan en massa stureplans brats, där det inte är 25 års gräns och där de spelar den senaste musiken, men blandad musik? Let me know!

Nu blir det Prison Break, lite sent med film nu.

Tjingling!


Kommentarer
Postat av: petra

eller hur?! e oxå sugen på att daaaansa!! men vet fan inge bra place.

2008-11-08 @ 16:03:56
URL: http://petrabackius.blogg.se/
Postat av: Linda

Nej de funkar inte för mig. Skumt!! :/ Fast vet inte om de blir nån klänning nu, såg att den va slut på webben, o så såg jag den live på Hm på väla idag, och den va inte lika snygg i verkligheten..fast där fanns inte heller min storlek :S

Allt bra annars?

Det e farfar som e jättesjuk :S

2008-11-09 @ 16:42:59
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0