Från latmask till företagsam kvinna!

Det tycker jag iaf. Från att ha bott hemma hos svärisarna till att flytta hemifrån och flytta ihop med min sambo, förlovat oss och nu har jag gått och hittat inte bara ett, nej utan två extrajobb! Det låter väl kanon? :D Idag träffade jag G och barnen (G är mamman och A är killen och E är tjejen, lättare så. Dels för att inte avslöja deras namn och dels för att jag inte behöver skriva ut heka namnet :P Hur var det nu? Hade latmasken försvunnit egentligen? ;P)

Iaf, jag och G träffades och hämtade barnen tillsammans. Tog sin lilla tid med promenad hit och dit. Men till slut var båda hämtade och vi begav oss hem till dem. En mysig liten plottrig lgh på söder. :) Inget sådant kliniskt stilrent hem. Bra tycker jag! Passar när man har två mindre barn. :) Vi ska nog ha roligt ihop på lördag då jag ska passa dem för första gången. :) Ska vara där redan kl. nio, puh! Men skönt att det är nära, tar drygt en halvtimme att åka om allt klaffar. :D

Nej nu ska jag hoppa i säng efter en tröttsam men rolig dag. Imorgon är det föreläsning och lunch med en trevlig ny vän. :D

Godnatt mina kära läsare! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0