Barnflicka imorgon istället?

Det blev ingen träff idag. Det var meningen att vi skulle träffats efter de varit på museeum, men barnen hade så kul så de vill inte åka hem. :) Till slut bestämde vi för att ses imorgon istället. Så då ska jag direkt efter skolan hänga med Gabriella för att hämta barnen och sedan åka med dem hem. Det är ju ännu bättre för då får jag se både skola och hem. Blir kanon! Haha, jag som hade gjort mig så fin, men men! Så blir det ibland. :)

Idag har jag istället hunnit fixa med alla mina smycken jag gjorde igår, de är fotade och skrivna om så snart läggs de ut på hemsidan. :) Måste även ta bort de som är sålda. Får fixa det ikväll efter middagen (Wok, MUMS!) och innan film. :D

Ska ge er info om filmen vi såg igår också ju! Ska även försöka hinna skriva in lite recept i mina fina receptbok jag fick av tjejerna i inflyttningspresent!

Tjingeling sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0