Vad tycker ni?

Jag tycker att jag är ganska duktig på att uppdatera bloggen. Ibland många gånger på en dag, ibland dröjer det några dagar, men till slut kommer det ändå ett inlägg. Men tyvärr får man inte så mycket respons. Det är ju kommentarerna från kära läsare som gör att det är kul. Man får reda på vilka som läser och vad de tycker om inläggen jag skriver. Kanske tycker ni att jag är för tråkig för att lämna en kommentar? Eller har ni inte tid? Bara latmaskar som läser min blogg kanske? Jag vet inte vad grejjen är. Vad tycker ni egentligen? :O


Kommentarer
Postat av: pa

Det är en mycket trevligt att läsa din blogg!!!!!

Annars får man ingen uppdatering i Skåne!

2008-05-18 @ 22:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0