Underbara väder!

Helt galet väder idag! Så super varmt. Man ska inte klaga, men 26-27 grader bara sådär, man blir lite paff! Okej, det var 22 grader igår, men ändå! Ganska stor skillnad. Messade med en kompis från Skåne, hon låg på stranden. Åhh vad jag längtar efter våra underbara stränder i Skåneland. Inte mycket som slår dem. :)

Idag var jag i skolan en sväng, hade diskussion kring praktiken. Vilket skämt alltså! Jag kan ju säga att jag inte lagt ner min själ i den uppgiften och det tackar jag Gud för. Jag kanske pratade i 10 minuter sammanlagt och det var ingen djupare analys eller så. Vissa sa typ en mening. Inte helt rättvist sätt att redovisa på, men så är det. Skönt för mig! :P

Sedan åkte jag föbi systemet efter skolan, så nice att kunna betala 90 spänn för 6 cider! :D Vad hade inte det kostat på krogen? Så skönt och mysigt att kunna sitta hemma och dricka som jag ska göra med Cindy och hennes jobbarkompisar på lördag. Hoppas på kanonväder så vi kan sporta lite innan vi ska käka. Kanske lite kubb, boule eller brännboll? Vi får se vad vi hittar. :) Iaf åkte vi på studentmottagning hos Jonas kusin ikväll. Det var trevligt! Jag älskar buffémat. :D Sjukt gott! Jag frossade som bara den. :) Högg även den sista biten av kladdkakan. Finns ingen godare kaka/tårta! :)

Åhh kan inte bestämma mig för vad jag ska göra imorgon. Jonas och syskonen vill spela frisbeegolf och om ni inte visste det redan är jag en kratta på alla sporter. Kan ju gå med dem runt utan att spela, men kanske lite uttråkande? Det är nämligen tanktömning på skolan imorgon också. Det hade ju varit trevligt att dra dit på kvällen, men samtidigt blir det lite party på lördag också. Jobbigt med två dagar i rad. Har inte supermycket pengar just nu heller, så skulle behöva hålla lite i dem också. Svårt! Kommer bara hinna med en utav sakerna liksom. Lutar väl att stanna hemma helt eller sticka på frisbeegolf. Tråkigt att sitta hemma ju, men kanske inte superkul att föja med på det heller. Det löser sig nog. Vilka dilemman jag har, först bikinin, sedan detta. :P Nu ska jag hoppa i säng, för first thing tomorrow är en promme med älskade Cindy! :D Ciao!


Kommentarer
Postat av: Maria

Aaa, så himla nice med fint väder :) Haha, jag ska också på student och hoppas på god mat jag med :) Ajajdå Emma, jobbigt läge med BÅDE bikinin OCH frisbeegolfen :P Hoppas det löser sig sötnos! :) PUSS PUSS (L)

2008-05-30 @ 08:10:32
URL: http://mariaekbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0