Tröttis och solis!

Som ni märkte sprack mina planer för dagen. Jag var så sjukt trött imorse när klockan ringde så jag hoppade faktiskt över föreläsningen. Känns som att det kunde blivit en rörig föreläsning, jag har ganska bra koll på Piaget, men inte på Vygotskij och föreläsningen handlade om hur de liknar/skiljer sig åt. Hade nog rört till en del i huvudet. Ähh! Jag kollar Power Point bilderna sen och kollar kompisarnas anteckningar. Vet ni vad det bästa med den 19:e maj är? Att idag skiner solen! För fösta gången på jättelänge. Säkert en vecka sedan den tittade fram sist! Idag blir det även lite stekning i solen. Nej, nu måste jag äta frukost! Ciao!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Emma!!

Såg på din msn att du också har en blogg :) Kul!! :)

allt bra uppe i stockholm?

Kram!

2008-05-19 @ 12:31:14
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Pappa

I Vejbystrand har det inte regnat sedan den 1-Maj! Men idag kom det en skvätt!!

2008-05-19 @ 17:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0