Plugg

Ja, det är vad jag gör dag in och dag ut. Nej, ska inte överdriva, pluggar inte överdrivet mycket. Man måste ju få leva också? :) Jag klarar ju mig på tentor och så, har gjort det hittils iaf. Har fortfarande inte fått tillbaka tentan! Morr, vill ju veta mitt betyg! Usch, killen jag lånade ut böckerna till, till denna kurs jag läser nu, blev inte godkänd på salstentan. Tråkigt! Då blir man lite mer nervös inför tentan. :( Han måste låna böckerna igen och snäll som jag är, får han ju givetvis det! Är ledig den dagen men får ta ledigt då. :) Inte mig emot. ;) Jag får plugga på mina anteckningar istället. Måste ju iofs in och hämta böckerna på eftermiddagen.

Aja, pluggade lite innan Sex and the City och hade tänkt plugga efter det. Men zappade på tv:en och fastnade framför Seinfeld. Nu är jag trött och ska upp ganska tidigt imorgon så nu blir det sängen. Imorgon är det basgruppsdag på Danderyds gymnasium och ämnet är mobbning (Anmärk -ning inte mobbing :P), hoppas det är bra. Sedan blir det lunch och shopping med Maria och Carro. Trevligt trevligt! Godnatt mina vänner! Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0