Mycket att ta igen

Oj oj oj! Jag har så mycket att blogga om så jag vet knappt var jag ska börja. Jo det vet jag, från början! ;) Det betyder kryssning! :D Här kommer Finland darling Cindy! :)

Vi började eftermiddagen med en cider och lite chips i terminalen. :)


Min snygging! :D


Soldäck och utsikten därifrån, över Lidingö! Sedan blev det buffé! MUMS!



Det var tydligen roligt med buffé... ;)


Utsikt från däck! Cindy sjunger kareoke, för första gången! Grymt modig!
Sedan blev det lite drinkar och lyssna på live band, dansa gjorde vi också!



Sedan blev det show - Bollywood, A Love Story!


Mer dans och musik! :D



Nu är vi på torra land, i Helsingfors! Glad bruttorna! :)


Ben & Jerry's glassbar! :D Fika på Café Engel och kyrkan som låg mittemot.



Maaat! Donken! :)


En fin park. Saluhallens delikatess! Vår fina och stora båt.



Tillbaka på rummet stod Cindy i sängen! ;)


Lite mer trams, mamma Agneta i sängen och solnegången från hytten!


Det var en rolig och händelserik resa. Skönt med en 1½ dygns minisemester! Nu är det godnatt mina vänner! Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0